Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a evolución incerta e impredicible da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará cando as administracións e a propia institución a determinen segundo criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e asegurando a docencia nun escenario non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, cando sexa obrigatorio, o desenvolvemento da docencia dunha forma máis áxil e eficiente e debe ser coñecida de forma anticipada polos estudantes e profesores a través da ferramenta estandarizada e institucionalizada das guías didácticas DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DE METODOLOXÍAS ===
Non se contemplan modificacións nas metodoloxías de ensino coa única excepción de que os contidos teóricos poden impartirse de forma non presencial.

Os mecanismos non presenciais para a atención ao alumno (titorías) serán no despacho virtual da profesora no campus remoto, no horario e correo electrónico indicados por ela.

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
Non se contemplan modificacións nos sistemas de avaliación máis aló da posibilidade de que algunhas das probas de avaliación teñan que realizarse persoalmente
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000