Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica das relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Definir as relacións públicas e identificar as súas características, relacións e implicacións. B2
Lembrar e interpretar a historia da disciplina e a súa evolución, afondando nas diferentes correntes e perspectivas de estudo. C1
Identificar e describir as funcións e ferramentas das relacións públicas, así como as distintas fases dos seus procesos. C4
Identificar e analizar os suxeitos que interveñen na actividade das relacións públicas, recoñecendo os roles profesionais da disciplina e as súas particularidades. C4
Identificar e aplicar os referentes éticos e legais polos que se rexe a práctica profesional da disciplina. C7
D1
Valorar a importancia das relacións públicas no contexto económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo. B3
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico A3
Recoñecer implicacións éticas en supostos sobre decisións profesionais. A3
D1
Demostrar capacidade de comunicación oral e escrita A4
Organizar adecuadamente as tarefas, cunha xestión eficaz do tempo. D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000