Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar e describir os referentes históricos da actividade propagandística e publicitaria A3
Diferenciar as principais categorías e modelos históricos da comunicación persuasiva A3
Interpretar a evolución histórica dos procesos e linguaxes da comunicación persuasiva e as súas aplicacións prácticas, cun sentido rexional, nacional e internacional. A3
B3
C1
Analizar as dimensións psicolóxicas e sociolóxicas do fenómeno propagandístico desde un punto de vista histórico A3
Desenvolver tipoloxías e clasificacións coherentes sobre a estrutura dos métodos propagandísticos e publicitarios. A3
B3
Lembrar e interpretar a evolución das estratexias persuasivas, así como os métodos do pensamento creador publicitario nas diferentes sociedades A3
C9
Adaptarse aos diferentes contornos profesionais en función da evolución histórica da comunicación persuasiva A3
Interpretar correctamente a contorna política, social, cultural e económico, relacionando causas e efectos, cun sentido diacrónico e sincrónico A3
B3
Aprender a traballar en equipo, con capacidade de adaptación para alcanzar os obxectivos académicos D3
Desenvolver habilidades para realizar tarefas prácticas xestionando o tempo de forma eficaz. D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000