Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar e describir os referentes históricos da actividade propagandística e publicitaria CB3
Diferenciar as principais categorías e modelos históricos da comunicación persuasiva CB3
Interpretar a evolución histórica dos procesos e linguaxes da comunicación persuasiva e as súas aplicacións prácticas, cun sentido rexional, nacional e internacional. CB3
CG3
CE1
Analizar as dimensións psicolóxicas e sociolóxicas do fenómeno propagandístico desde un punto de vista histórico CB3
Desenvolver tipoloxías e clasificacións coherentes sobre a estrutura dos métodos propagandísticos e publicitarios. CB3
CG3
Lembrar e interpretar a evolución das estratexias persuasivas, así como os métodos do pensamento creador publicitario nas diferentes sociedades CB3
CE9
Adaptarse aos diferentes contornos profesionais en función da evolución histórica da comunicación persuasiva CB3
Interpretar correctamente a contorna política, social, cultural e económico, relacionando causas e efectos, cun sentido diacrónico e sincrónico CB3
CG3
Aprender a traballar en equipo, con capacidade de adaptación para alcanzar os obxectivos académicos CT3
Desenvolver habilidades para realizar tarefas prácticas xestionando o tempo de forma eficaz. CT4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000