Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar e describir os referentes históricos da actividade propagandística e publicitaria A3
Diferenciar as principais categorías e modelos históricos da comunicación persuasiva A3
Interpretar o proceso de evolución histórica dos procesos de comunicación persuasiva e as súas aplicacións prácticas A3
B3
C1
Analizar as dimensións psicolóxicas e sociolóxicas do fenómeno propagandístico desde un punto de vista histórico A3
Desenvolver tipoloxías e clasificacións coherentes sobre a estructura dos métodos propagandísticos e publicitarios. A3
B3
Recordar e interpretar a evolución das estratexias persuasivas, así como os métodos do pensamento creador publicitario nas diferentes sociedades A3
C9
Adaptarse aos diferentes contornos profesionais en función da evolución histórica da comunicación persuasiva A3
C8
Interpretar correctamente o entorno político, social, cultural e económico A3
B3
C8
Demostrar capacidade de análise e pensamento crítico A3
B3
Crear métodos de análise relacionando causas e efectos A3
C8
D4
Actuar cunha creatividade responsable e ética na xestión do traballo A3
D1
Integrarse e relacionarse con contornos profesionais novos e con valores diferentes A3
B3
Demostrar capacidade de decisión e anticipación cun xuizo crítico A3
B3
D3
Aplicar modelos de análise racionais A3
B3
C8
D5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000