Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar e comprender as diferencias, desigualdades, distincións e identidades sociais. CB3
CG3
Interpretar os procesos de valoración social e simbólica na vida cotián. CB3
CG3
CT1
Recoñecer as formas e discursos expresivos da comunicación. CG2
CE2
Identificar e explicar as teorías de interpretación da estratificación social e do consumo. CE1
CE2
Recoñecer códigos e significados da comunicación e a súa relación coas posicións sociais. CG2
CE1
Contrastar mensaxes e intereses para argumentar opinións. CB3
CG2
CT1
Deducir o contido moral das mensaxes. CG3
CT1
Asumir responsabilidades compartidas e de compromiso social. CT1
CT3
Demostrar interés e motivación polas realidades socio-culturais. CG3
CE1
CE2
CT1
Xestionar adecuadamente o tempo, con habilidade para organizar tarefas CT4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000