Educational guide 2025_26
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2025_26
Materia Comunicación: Teoría e técnica da imaxe Código P04G190V01106
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Pérez Seoane, Jesús
Correo-e jpseoane@uvigo.es
Profesorado
López Fernández, José Manuel
Pérez Seoane, Jesús
Web http://
Descrición xeral Na nosa sociedade, a imaxe consolidouse como un vehículo esencial de comunicación. A súa capacidade para condensar significados, evocar emocións e construír narrativas de forma inmediata convértea nunha ferramenta poderosa para influír na percepción, o desexo e o comportamento do público.

O poder da imaxe destaca en ámbitos como o da publicidade e ou o do audiovisual. En publicidade, axuda a construír as mensaxes, busca captar a atención en segundos e provocar unha resposta nos consumidores. Na o audiovisual a imaxe adquire unha dimensión temporal e secuencial que permite desenvolver relatos complexos.

A construción da imaxe fixa e o tránsito á imaxe en movemento. Os elementos constitutivos, morfolóxicos, dinámicos e escalares da imaxe son aspectos que se abordarán nesta materia introdutoria respecto a as características xerais da linguaxe audiovisual.

Por iso falarase de conceptos como a composición, o funcionamento do ollo, o encadre, o movemento de cámara, a iluminación ou a montaxe. Pero tamén comentaremos aspectos propios da cultura audiovisual na que vivimos, como a capacidade das imaxes para facer representacións visuais e mostrar estereotipos, reforzar ou cuestionar normas sociais e configurar imaxinarios culturais.

Nun contexto saturado de estímulos visuais, comprender como se producen, circulan e consomen as imaxes é clave para desenvolver unha mirada crítica e consciente. Más aínda nun contexto dixital, onde a abundan formatos innovadores como o vídeo curto, a realidade aumentada ou as imaxes xeradas por intelixencia artificial. Unha evolución que expón novos desafíos éticos, estéticos e comunicativos que requiren unha reflexión teórica constante.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000