Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar a evolución histórica da comunicación publicitaria. CE1
Examinar a teoría e práctica da publicidade e dos seus procesos e estruturas organizativas. CB3
CG1
CE4
Reproducir o mundo das empresas de publicidade. CE3
Enunciar as estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias: da xeración da idea ao seu emprazamento e posterior avaliación. CE12
CE13
Marcar a estrutura dos medios publicitarios convencionais, non convencionais e interactivos. CE3
Aplicar e dar forma creativa á mensaxe, realización das pezas publicitarias básicas e análises do resultado CE13
Aplicar os coñecementos aos obxectivos organizacionais dos anunciantes que contratan publicidade CG2
Analizar os elementos da comunicación. CB3
CG2
CE4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000