Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar e entender os principais ámbitos e conceptos que interveñen e afectan o proceso publicitario C1
C3
Aplicar os coñecementos aos obxectivos *organizacionales dos anunciantes B2
Analizar a estrutura organizativa da axencia de publicidade e os elementos que interveñen na comunicación publicitaria A3
B2
C4
Examinar a teoría e práctica da publicidade e dos seus procesos e estruturas organizativas. A3
B1
C4
Enunciar os procesos encamiñados á creación, realización e produción de mensaxes publicitarias. C12
C13
Aplicar a investigación publicitaria como base para o coñecemento da contorna que define e identifica ao anunciante, así como a estratexia precisa. C13
Marcar a estrutura dos medios publicitarios convencionais, non convencionais e interactivos. C3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000