Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e historia da comunicación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminarios Avaliación continua das intervencións, achegas e documentación achegada nos seminarios.
10 A3
D1
D2
D3
Estudo de casos/análises de situacións O estudo do caso de investigación durante as sesións prácticas avaliarase cos seguintes criterios:
- Asistencia
- Participación
- Execución das tarefas de investigación nos prazos indicados
- Adecuación entre as metodoloxías propostas e o seu uso.
- Conclusións dos traballos de investigación
20 A3
C2
D1
D2
D3
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Probas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. O alumnado debe desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que ten sobre a materia. 70 A3
B1
B2
B3
C2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*p><*b>É necesario aprobar tanto a parte teórica como a práctica da materia.<*p>A avaliación do estudo de caso coas metodoloxías explicadas en clase realizarase *primordialmente sobre o contido nel escrito. Valorarase a corrección na redacción e presentación da memoria final. A asistencia ás sesións prácticas é obrigatoria.<*p>A avaliación sobre os seminarios será continua e valorarase a intervención nas sesións, a proposta de problemas e a achega de documentación e das propias opinións fundamentadas. A asistencia aos seminarios é obrigatoria.<*p>Na segunda convocatoria examinarase a parte suspensa (teoría e/ou práctica).
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000