Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e historia da comunicación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
1. Definir e comprender desde o punto de vista teórica e práctico a comunicación e a comunicación colectiva como realidades e como campo de estudo. CB1
CB3
CG2
CE2
2. Describir as características esenciais da comunicación, os seus elementos e os seus resultados, desde o punto de vista humanístico e técnico. CB3
CG1
CG2
CE2
3. Examinar e recoñecer a relación existente entre a evolución da sociedade no mundo contemporáneo e o ámbito da comunicación CB1
CB3
CG3
CE2
4. Describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea CB3
CG3
CE2
5. Reflexionar sobre os procesos e fenómenos xerados polos medios de comunicación CB3
CG2
CG3
CE2
6. Analizar e interpretar a contorna económica, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo. CG2
CG3
CE2
CT3
7. Analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina. CB3
CG1
CG2
CE2
8. Análizar, síntetizar e valorar de xeito crítico as accións comunicativas. Situar a comunicación e as accións nela implicadas no ámbito da liberdade persoal e da creatividade. CT3
9. Interpretar os contidos das fontes primarias e secundarias dando a opinión propia. CG2
CT3
10. Demostrar a adaptación aos obxectivos e valores organizacionais e de traballo en equipo. Expresarse en público. CT3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000