Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e historia da comunicación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Definición e comprensión teórica e práctica da comunicación e da comunicación colectiva como realidades e como campo de estudo A3
B2
C2
2. Descrición das características esenciais da comunicación, os seus elementos e os seus resultados, desde o punto de vista humanístico e técnico. A3
B1
B2
C2
3. Exame e recoñecemento da relación existente entre a evolución da sociedade no mundo contemporáneo e o ámbito da comunicación. A3
B3
C2
4. Describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea A3
B3
C2
D1
5. Reflexionar sobre os procesos e fenómenos xerados polos medios de comunicación A3
B2
B3
C2
D1
6. Analizar e interpretar a contorna económica, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo. B2
B3
C2
D1
D3
7. Analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina. A3
B1
B2
C2
D1
8. Análise, síntese e xuízo crítico sobre as accións comunicativas. Situar a comunicación e as accións nela implicadas no ámbito da liberdade persoal e da creatividade. D1
D2
D3
9. Interpretar os contidos das fontes primarias e secundarias dando a opinión propia. D1
D2
D3
10. Adaptación aos obxectivos e valores organizacionais e de traballo en equipo. Expresarse en público. D2
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000