Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Resolución de problemas e/ou exercicios Os alumnos, nas actividades individuais e grupais feitas na aula, contarán co apoio do profesor para resolver as actividades propostas.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Os alumnos disporán de horas de titorías para reunirse coa docente tanto para analizar e revisar as prácticas de avaliación como para preparar e estructurar as tarefas que van ser presentadas na aula (p. ex., as exposicións orais)
Probas Descrición
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Haberá unha serie de horas de titorías previas á realización da proba final da materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000