Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Resolución de problemas e/ou exercicios Realizaranse prácticas de lingua española en relación co eido da publicidade.
Presentacións/exposicións Os alumnos terán que facer unha exposición oral, en grupos, centrada na análise da linguaxe da publicidade.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Os alumnos terán que facer unha serie de exercicos que vencellan a lingua española e a publicidade.
Actividades introdutorias A profesora explicará a dinámica do curso e pedirá aos alumnos a realización dunha actividade inicial para valorar a súa competencia escrita en español.
Estudo de casos/análises de situacións Análise de enunciados e textos publicitarios para estudar os recursos lingüísticos empregados
Sesión maxistral As horas destinadas ás sesións maxistrais centraranse na explicación dos contidos teóricos da materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000