Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Contidos
Tema Subtema
1. A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua española. 1.1. A comunicación e a linguaxe
1.2. A comunicación publicitaria: as funcións da linguaxe publicitaria.
1.3. A comunicación verbal e a comunicación non verbal.
2. A linguaxe publicitaria: rasgos lingüísticos da mensaxe publicitaria 3.1. Rasgos fónicos e prosódicos
3.2. Rasgos gráficos
3.3. Rasgos morfolóxicos
3.4. Rasgos sintácticos
3.5. Rasgos léxicos
3.6. Innovación léxica
3. Rasgos pragmáticos e retóricos da mensaxe publicitaria 4.1. ¿Quen é o destinatario da mensaxe publicitaria?
4.2. ¿Cómo inflúe o coñecemento do mundo na nosa percepción da publicidade?
4.3. As figuras retóricas
4. Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do español 2.1 Expresión oral e expresión escrita en español. Coherencia, cohesión e adecuación da mensaxe textual.
2.2. Norma e uso do español nos medios
5. Análise de textos publicitarios en español. 5.1. Adecuación dos textos publicitarios ao canal de expresión, ao obxectivo buscado e aos destinatarios.
5.2. Análise do discurso publicitario: enunciados e textos para vender.
5.3. A cultura e a ideoloxía na publicidade; a propaganda.
5.4. Composición de textos publicitarios en español.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000