• TEMA 2. OS ÁMBITOS E REXISTROS DAS LINGUAS: OS USOS DO GALEGO. |
• As funcións, os usos e os rexistros das linguas
• Expresión oral e expresión escrita en galego: ortofonía e ortografía.
• A lingua galega e a súa historia: os medios e a publicidade en galego.
|
• TEMA 4: MENSAXES PUBLICITARIAS E PROPAGANDA: A PRODUCIÓN E RECEPCIÓN DA PUBLICIDADE EN GALICIA
|
• A comunidade lingüística galega. Lingua, identidade e poder. Prestixio social e prexuízos lingüísticos.
• Lingua estándar e nacionalismo lingüístico. Lingua internacional e globalización da cultura.
• Multilingüismo e bilingüismo. Diglosia e semilingüismo. Monolingüismo. |
• TEMA 5. ANÁLISE DA LINGUAXE PUBLICITARIA. OS TEXTOS E OS DISCURSOS PUBLICITARIOS EN GALEGO.
|
• Análise textual: coherencia, cohesión, gramaticalidade e intertextualidade nos anuncios en galego. Enunciados, conectores, discurso repetido.
• Análise estilística: adecuación e estilo nos textos publicitarios en galego.
•A retórica da comunicación publicitaria: globalización e localización. O discurso do mercado, da política e da cultura. |