Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1. A COMUNICACIÓN, A LINGUAXE E AS LINGUAS: A LINGUA GALEGA

• A comunicación e a linguaxe.
• Comunicación verbal e non verbal.
• Unidade e diversidade das linguas: a lingua galega e as súas variedades.
• TEMA 2. OS ÁMBITOS E REXISTROS DAS LINGUAS: OS USOS DO GALEGO. • As funcións, os usos e os rexistros das linguas
• Expresión oral e expresión escrita en galego: ortofonía e ortografía.
• A lingua galega e a súa historia: os medios e a publicidade en galego.

• TEMA 3: A GRAMÁTICA E O LÉXICO DA PUBLICIDADE: A LINGUAXE PUBLICITARIA GALEGA.
• Fonética e prosodia. A estrutura fonolóxica e os usos gráficos do galego. A entoación e os signos de puntuación.
• Morfoloxía e sintaxe: Gramáticas galegas. Formación de palabras. As clases de palabras e as categorías gramaticais. As relacións sintácticas e a construción oracional. Clasificación das oracións.
• Léxico e semántica: Dicionarios galegos. Usos e abusos léxicos. Escolla de palabras. Interferencias e neoloxismos. Relacións semánticas entre palabras.
• TEMA 4: MENSAXES PUBLICITARIAS E PROPAGANDA: A PRODUCIÓN E RECEPCIÓN DA PUBLICIDADE EN GALICIA
• A comunidade lingüística galega. Lingua, identidade e poder. Prestixio social e prexuízos lingüísticos.
• Lingua estándar e nacionalismo lingüístico. Lingua internacional e globalización da cultura.
• Multilingüismo e bilingüismo. Diglosia e semilingüismo. Monolingüismo.
• TEMA 5. ANÁLISE DA LINGUAXE PUBLICITARIA. OS TEXTOS E OS DISCURSOS PUBLICITARIOS EN GALEGO.
• Análise textual: coherencia, cohesión, gramaticalidade e intertextualidade nos anuncios en galego. Enunciados, conectores, discurso repetido.
• Análise estilística: adecuación e estilo nos textos publicitarios en galego.
•A retórica da comunicación publicitaria: globalización e localización. O discurso do mercado, da política e da cultura.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000