• TEMA 2. OS ÁMBITOS E REXISTROS DAS LINGUAS: OS USOS DO GALEGO. |
• As funcións da linguaxe.
• Os rexistros e niveis das linguas.
• Expresión oral e expresión escrita en galego: ortofonía e ortografía.
• A lingua galega e a súa historia: da literatura galega á publicidade en galego.
• As funcións da linguaxe publicitaria: historia e actualidade da linguaxe publicitaria en galego.
|
• TEMA 4: A MENSAXE PUBLICITARIA: AS LINGUAS NO PROCESO DE CREACIÓN E RECEPCIÓN DE MENSAXES PUBLICITARIAS EN SOCIEDADES MEDIÁTICAS.
|
• A comunidade lingüística galega. Lingua e poder. Prestixio social e prexuízos lingüísticos.
• Lingua estándar e nacionalismo lingüístico. Lingua internacional e globalización da cultura.
• Multilingüismo e bilingüismo. Diglosia e semilingüismo. Monolingüismo.
• Da identidade ás identidades: valores, crenzas, actitudes e modos de comportamento. |