Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Materia Lingua: Linguaxe publicitaria en galego Código P04G190V01102
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 1c
Lingua de impartición
Galego
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía galega e latina
Coordinador/a
Fernández Salgado, Benigno
Correo-e bfsalgado@gmail.com
Profesorado
Fernández Salgado, Benigno
Web
Descrición xeral O propósito desta materia é adquirir as ferramentas lingüísticas que capaciten os estudantes para:
(a) examinar as súas emocións ante o medio de xeito que se favoreza a adopción de posicións sensibles e intelixentes con relación ó mundo e ás linguas,
(b) favorecer a expresión en galego do pensamento crítico, independente, orixinal e tolerante, e
(c) desenvolver a racionalidade e a creatividade mediante o exercicio da lingua galega, tanto na práctica oral coma escrita.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000