Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en galego
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2013_14
Materia Lingua: Linguaxe publicitaria en galego Código P04G190V01102
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 1c
Lingua de impartición
Galego
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía galega e latina
Coordinador/a
Fernández Salgado, Benigno
Correo-e bfsalgado@gmail.com
Profesorado
Fernández Salgado, Benigno
Web
Descrición xeral O propósito desta materia é adquirir as ferramentas lingüísticas que nos capaciten para:
(a) examinar as nosas emocións ante o medio de xeito que poidamos adoptar posicións sensibles e intelixentes con relación ó mundo e ás linguas,
(b) favorecer a expresión do pensamento crítico, independente, orixinal e tolerante, e
(c) desenvolver a racionalidade e a creatividade que nos son innatas a través do dominio da lingua.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000