Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Xestión de servizos públicos
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se bien se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos A1
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que soen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo A2
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética A3
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado A4
Capacidade para transmitir información, ideas, problemas e solucións sobre a xestión documental e a información administrativa
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía A5
Analizar, sintetizar, resolver problemas e tomar decisións xestionando a información e o tempo B1
Organizar e planificar a actividade profesional de maneira óptima B2
Traballar en equipo e en contornas multidisciplinares B3
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público B4
Razoar criticamente B5
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía C5
Aplicar os coñecementos relacionados coa planificación e a xestión administrativa para unha óptima gobernanza C6
Identificar as consecuencias que a toma de decisións e os actos dos servidores públicos teñen sobre as persoas e a sociedade. Particularmente, na solución de problemas éticos e moráis, dentro da área da xestión e administración pública. C15
Desenvolver habilidades para a resolución de problemas institucionais complexos C16
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria D1
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiales (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira D2
Dominar as TIC relationadas coa titulación no ámbito académico e profesional D4
Integrar a aprendizaxe autónoma D5
Adaptarse a novas situacións D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000