Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se bien se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
Analizar, sintetizar, resolver problemas e tomar decisións xestionando a información e o tempo.
Identificar as principais teorías e enfoques da Ciencia Política, da Administración e Xestión Pública.
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
Integrar a aprendizaxe autónoma.
|
A1
|
B1
|
C1
|
D1 D5
|
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que soen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
Traballar en equipo e en contornas multidisciplinares.
Identificar as principais teorías e enfoques da Ciencia Política, da Administración e Xestión Pública.
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiales (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira. |
A2
|
B3
|
C1
|
D2
|
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
Razonar criticamente.
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía.
Dominar as TIC relationadas coa titulación no ámbito académico e profesional. |
A3
|
B5
|
C5
|
D4
|
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
Razonar criticamente.
Aplicar os coñecementos relacionados coa planificación e a xestión administrativa para unha óptima gobernanza.
Integrar a aprendizaxe autónoma. |
A4
|
B5
|
C6
|
D5
|
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público.
Aplicar os coñecementos relacionados coa planificación e a xestión administrativa para unha óptima gobernanza.
Integrar a aprendizaxe autónoma. |
A5
|
B4
|
C6
|
D5
|