Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Proba final que consta de dúas partes: unha práctica escrita (na que o alumnado terá que demostrar a adquisición das competencias esenciais da materia) e unha teórica oral (na que se formularán distintas preguntas sobre o temario da materia). |
60 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3 B5
|
C21 C39
|
D1 D2 D5 D8 D9
|
O temario que figura no apartado de contidos
constitúe unha versión resumida das leccións que serán
obxecto de exame. Oportunamente, a comezo do curso académico, proporcionaráselle
ao alumnado un temario máis detallado cos epígrafes que
conforman cada lección.
Primeira oportunidade de exame: 1.-
Os alumnos que se someten a avaliación continua serán avaliados
conforme aos criterios que se indicaron máis arriba: proba final
(60%), probas de resposta curta ou test (20%) e seminarios (20%). Na
proba final, o exame de teoría e oral suporá o 80% e o práctico,
por escrito, suporá un 20%. En todo caso, o alumnado deberá alcanzar
unha cualificación mínima de 4 sobre 10 na proba final para que se lle
teñan en conta as cualificacións obtidas mediante o sistema de
avaliación
continua. Os alumnos/as que se someten a avaliación
continua teñen a posibilidade de optar, no prazo establecido pola
docente, pola realización da proba final teórica de modo escrito.
Para iso deberán incluír o seu nome na listaxe que se lles facilitará
semanas antes da data de realización da proba final. Recibiranse
indicacións ao respecto a través da plataforma FAITIC. Para
ser avaliado de forma continua é necesaria a asistencia as
clases teóricas e prácticas con regularidade (en ningún caso a
inasistencia a clase poderá ser superior ao 10% das horas de docencia) 2.-
Alumnos que NON se someten a avaliación continua, ou que queden
excluídos do devandito sistema: a súa cualificación estará integrada polo 70%
da cualificación obtida no exame teórico oral e o 30% da
cualificación obtida no exame práctico escrito, sendo este último
diferente ao que realicen os alumnos de avaliación continua. Estes alumnos
teñen a posibilidade de optar, no prazo
establecido pola docente, pola realización da proba final
teórica de modo
escrito. Para iso deberán incluír o seu nome na listaxe que se lles
facilitará
semanas antes da data de realización da proba final. Recibiranse
indicacións ao respecto a través da plataforma FAITIC.
Segunda oportunidade de exame: 1.-
No exame de xuño/xullo só realizarase unha proba final, que
constará de duas partes: unha práctica escrita (na que se resolverán
un ou varios casos prácticos) e unha teórica oral (na que se formularán
distintas preguntas sobre o temario da materia). 2.- O alumnado que se someteu ao sistema de avaliación continua conservará a nota que obtivo no curso. 3.-
Para os alumnos que non se someten a avaliación continua ou que queden
excluídos do devandito sistema: a súa cualificación estará integrada polo 70%
da cualificación obtida no exame teórico oral e o 30% da
cualificación obtida no exame práctico escrito, sendo este último
diferente ao que realicen os alumnos de avaliación continua. 4.- Aos
alumnos que se someteron ao sistema de avaliación continua e non
superasen a proba final nin na primeira oportunidade de exame nin
na segunda, conservaráselles a nota obtida a través de devandito sistema
durante curso académico seguinte, sempre que o alumno manifeste
o seu acordo.
CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA
O
exame da convocatoria de Fin de carreira será unha proba
teórico-práctica escritura, cuxa cualificación será o 100% da nota.
A cualificación estará integrada polo 70% da cualificación obtida
no exame teórico e o 30% da cualificación obtida no exame
práctico. Non se terá en conta en ningún caso a avaliación continua
do ano anterior.
METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL
NORMAS BÁSICAS DE SEMIPRESENCIALIDADE:
Art. 6 do Regulamento da Modalidade Semipresencial: Avaliación.
Na guía docente da
materia, deberá estar claramente especificado o tipo de avaliación e a súa
puntuación. No cronograma da materia deberán estar sinaladas as
datas nas que deben estar realizadas e entregadas as probas e/ou a data
da proba final no caso de establecerse. O profesorado procurará, na
medida do posible, que a avaliación da materia se realice na
súa totalidade de maneira continua e virtual, sen proba final presencial. En todo
caso, é obrigatorio que a avaliación continua online supoña polo menos o 40%
da nota, e a proba final (que poderá esixirse na súa modalidade presencial)
supoña como máximo o 60% da nota total da materia. No caso de que
estea prevista a realización dunha proba final de maneira presencial, esta coincidirá
coa data e hora fixada no calendario do Centro (a mesma
data que para o alumnado da modalidade presencial)"
Normas aplicables ao alumnado semipresencial:1.- O alumnado
matriculado na modalidade semipresencial comprométese co equipo
docente a seguir un réxime de avaliación continua semipresencial, que
implica a participación presencial ou virtual nas actividades que o
profesorado deseñe para esa modalidade. 2.- A modalidade
semipresencial supón a avaliación continua da aprendizaxe do
alumnado. A tal fin establécese con carácter xeral, que a proba
final obrigatoria terá lugar de modo presencial na data e hora
establecidas no calendario de exames aprobado pola Xunta de Facultade,
supondo o 60% da nota global. Este exame final estará
integrado por unha proba teórico-oral e unha proba práctica escrita. O
40% restante corresponderase coa avaliación continua, que pode
realizarse ben a través de medios virtuais (empregando a plataforma FAITIC) ou ben asistindo ás sesións prácticas presenciais
distribuídas ao longo do cuadrimestre. 3.- O alumnado que non
participe en máis do 90% das actividades "de avaliación continua
semipresencial" propostas polo profesorado, será avaliado nun 100%
en función dos resultados obtidos na proba final
teórico-práctica (70% a parte teórica oral, e 30% a parte práctica
escrita)
Art. 4 Regulamento da modalidade semipresencial: "Material
docente: A docencia na modalidade semipresencial esixe que o estudantado
dispoña de materiais de estudo especificamente adaptados. Por este
motivo, entre as obrigas docentes está implícita a realización e posta a
disposición do alumnado por parte do profesorado, dos correspondentes
materiais, libros, guías de estudo, probas de autoavaliación, etc. Os
Departamentos velarán por que a calidade dos materiais elaborados sea
adecuada. En todo caso, será obriga do persoal docente suministrar a
seguinte información en cada asignatura tanto na guía docente como no
espazo da plataforma habilitada a tal efecto: a) a presentación da
asignatura indicando ademáis o horario e lugar das titorías presenciais,
e se as titorías online se realizarán no horario das titorías
presenciais. b) O cronograma da asignatura, onde se sinalen: as semanas
lectivas, os días onde poden asistir voluntariamente á clase práctica
presencial, e as datas de entrega de actividades/probas, incluida en
caso de existir, a data da proba final. c) Os materiais de estudo e/ou a
indicación da bibliografía básica para superar a asignatura. Estos
aspectos quedarán baixo a supervisión da Coordinación do Grao en
Dirección e Xestión Pública e a Coordinación dos diferentes Módulos do
Grao. d) As probas de avaliación continua (parcial ou total)" |