Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Dereito financeiro e tributario
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Outros Nas clases prácticas presenciais proporase ao alumnado a realización de distintas actividades: casos prácticos, exposición oral dun tema, presentación escrita dun traballo, etc. Estas actividades só serán avaliadas para os alumnos que se sometan a avaliación continua. Ademais, valorarase especialmente a participación activa do alumno, tanto nas clases maxistrais como nas devanditas "clases prácticas". 15 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B5
C14
D1
D2
D5
D8
D9
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Proba final que consta de dous partes: unha práctica escrita (na que o alumno terá que demostrar a adquisición das competencias esenciais da materia) e unha teórica oral (na que se formularán distintas preguntas sobre o temario da materia). 70 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B5
C14
D1
D2
D5
D8
D9
Probas de resposta curta Realizaranse probas de resposta curta e tipo test exclusivamente aos alumnos que se sometan ao sistema de avaliación continua. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B5
C14
D1
D2
D5
D8
D9
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<div> <strong>O temario que figura no apartado de contidos constitúe unha versión resumida das leccións que serán obxecto de exame. Oportunamente, a comezo do curso académico, proporcionaráselle ao alumno un temario máis detallado cos epígrafes que conforman cada lección.<br /><br /><u>Primeira oportunidade de exame:</u><br />1.- Os alumnos que se someten a avaliación continua serán avaliados conforme aos criterios que se indicaron máis arriba: proba final (70%), probas de resposta curta ou test (15%) e outros (15%). Na proba final, o exame de teoría e oral suporá o 80% e o práctico, por escrito, suporá un 20%. En todo caso, o alumno deberá alcanzar unha cualificación mínima de 4 sobre 10 na proba final para que se lle teñan en conta as cualificacións obtidas mediante o<br />sistema de avaliación continua.<br />2.- Os alumnos que NON se someten a avaliación continua, ou que queden excluídos do devandito sistema: a súa cualificación estará integrada polo 80% da cualificación obtida no exame teórico oral e o 20% da cualificación obtida no exame práctico escrito, sendo este último diferente ao que realicen os alumnos de avaliación continua.<br /><br /><u>Segunda oportunidade de exame:</u><br />1.- No exame de xullo só se realizará unha proba final, que constará de dous partes: unha práctica escrita (na que se resolverán un ou varios casos prácticos) e unha teórica oral (na que se formularán distintas preguntas sobre o temario da materia).<br />2.- Os alumnos que se someteron ao sistema de avaliación continua conservarán a nota que obtivesen no curso.<br />3.- Para os alumnos que non se someten a avaliación continua, ou que queden excluídos do devandito sistema: a súa cualificación estará integrada polo 80% da cualificación obtida no exame teórico oral e o 20% da cualificación obtida no exame práctico escrito, sendo este último diferente ao que realicen os alumnos de avaliación continua.<br />4.- Aos alumnos que se someteron ao sistema de avaliación continua e non superasen a proba final nin na primeira oportunidade de exame nin na segunda conservaráselles a nota obtida a través de devandito sistema durante o curso académico seguinte, sempre que o alumno manifeste o seu acordo.<br /><br /><u>CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA</u><br />O exame da convocatoria de Fin de carreira será unha proba teórico-práctica escrita, cuxa cualificación será o 100% da nota. A cualificación estará integrada polo 80% da cualificación obtida no exame teórico e o 20% da cualificación obtida no exame práctico. Non se terá en conta en ningún caso a avaliación continua do ano anterior.</strong><br /></div><div><strong><br /></strong></div><div><div><b><u>METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA MODALIDADE&nbsp;</u></b></div><div><b><u>SEMIPRESENCIAL&nbsp;</u></b></div><div><b>1. Ler con atención e en caso de dúbida consultar co&nbsp;</b></div><div><b>Coordinador do Grao en Dirección e Xestión Pública, *Prof. Dr.&nbsp;</b></div><div><b>*Enrique José Varela Álvarez (evalvarez@uvigo.es)&nbsp;</b></div><div><b>2. Cadro básico de metodoloxía &quot;&quot; e &quot;avaliación&quot; da materia&nbsp;</b></div><div><b>(en caso de dúbida, consultar co/a responsable da materia):&nbsp;</b></div><div><b><br /></b></div><div><div align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>

<table class=&quot;&quot; msonormaltable&quot;&quot;=&quot;&quot; border=&quot;&quot; 1&quot;&quot;=&quot;&quot; cellspacing=&quot;&quot; 0&quot;&quot;=&quot;&quot; cellpadding=&quot;&quot; width=&quot;&quot; 727&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<tbody><tr>
<td width=&quot;&quot; 727&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 5&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Dereito financeiro e tributario</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Proceso de Ensino</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; normal1&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Horas</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; normal1&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Non presencial</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; normal1&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Presencial</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 130&quot;&quot;=&quot;&quot; rowspan=&quot;&quot; 3&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b><i>&nbsp;</i></b></p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b><i>&nbsp;</i></b></p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b><i>Aprendizaxe con apoio do titor</i></b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 130&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Apoio docente</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>22 horas</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>10 horas</p>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>(*Skype)</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>12 horas</p>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>(Aula Seminario)</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 130&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Foros de dúbidas por temas </p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>(en liña)</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>18 horas</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>8 horas</p>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Web
Materia (*Faitic)</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>---</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 130&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Foro de debate por temas </p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>(en liña)</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>--</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>8 horas</p>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Web Materia
(*Faitic)</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>&nbsp;</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b><i>Exame ou tarefas avaliación</i></b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>10 horas</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>---</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>7 horas</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>*SUBTOTAL</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>50 horas</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>26 horas</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>19 horas</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b><i>Traballo autónomo do alumno</i></b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>100 horas</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>---</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>---</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>TOTAL</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 188&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>150 horas</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 112&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>---</b></p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 166&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>---</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Materiais Docentes</b></p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot;>&nbsp;</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 466&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 3&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Os mesmos
que os utilizados para cada un dos temas da materia, que poidan ser
accesibles a través da biblioteca de Ciencias Sociais e da
Comunicación e/ou na web da materia (*Faitic)</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;&quot; 260&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 2&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;><b>Punto de Atención *Semipresencialidad</b></p>
<p class=&quot;&quot; msonormal&quot;&quot;=&quot;&quot;>&nbsp;</p>
</td>
<td width=&quot;&quot; 466&quot;&quot;=&quot;&quot; colspan=&quot;&quot; 3&quot;&quot;=&quot;&quot; valign=&quot;&quot; top&quot;&quot;=&quot;&quot;>
<p class=&quot;&quot; normal1&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>Ao comezo do cada cuadrimestre, a
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación fixará un espazo estable
para realizar as actividades de seguimento e avaliación continua que se deseñen
por parte do titor de cada materia.</p>
<p class=&quot;&quot; normal1&quot;&quot;=&quot;&quot; align=&quot;&quot; center&quot;&quot;=&quot;&quot;>No devandito espazo o alumnado disporá de computadores
con conexión a internet, para o correcto desenvolvemento do proceso
de aprendizaxe.</p>
</td>
</tr>
</tbody></table>

</div></div><div><b><br /></b></div><div><b>NORMAS BÁSICAS DE *SEMIPRESENCIALIDAD:&nbsp;</b></div><div><b>1. O alumnado matriculado na modalidade semipresencial se&nbsp;</b></div><div><b>compromete co equipo docente a seguir un réxime de&nbsp;</b></div><div><b>&quot;avaliación continua semipresencial&quot;, que implica a participación&nbsp;</b></div><div><b>presencial ou virtual nas actividades que o profesorado deseñe&nbsp;</b></div><div><b>para a dita modalidade.&nbsp;</b></div><div><b>2. A modalidade semipresencial supón a avaliación continua&nbsp;</b></div><div><b>da aprendizaxe do alumnado, a tal fin establécese con carácter&nbsp;</b></div><div><b>xeneral, que a proba final terá lugar a última das 6&nbsp;</b></div><div><b>sesións de seguimento, ben de forma presencial (aula Facultade&nbsp;</b></div><div><b>*CCSSC), ben de forma virtual (*Skype ou sistema similar *Hangout).&nbsp;</b></div><div><b>3. O alumnado que non participe en máis do 80% das&nbsp;</b></div><div><b>actividades “de avaliación continua semipresencial” propostas&nbsp;</b></div><div><b>polo profesorado, será avaliado segundo os criterios que&nbsp;</b></div><div><b>estableza o equipo docente en cada materia.&nbsp;</b></div><div><br /></div></div>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000