Resolución de problemas e/ou exercicios |
Planteamiento e resolución de casos prácticos ao fin de levar á práctica os contidos teóricos da materia. A tal efecto, o docente propondrá ao alumnado a resolución de feitos, supostos, casos, sentencias, etc, coa finalidade de coñecelos, interpretalos, reolvelos, así como reflexionar sobre os mesmos, contrastar datos, completar os seus coñecementos e adestrarse en procedementos alternativos de solución. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B7 B11 B13
|
C13
|
D1 D5 D10 D12
|
Probas de resposta curta |
Efectuarase un examen final de contidos teóricos con valoración do 30% da nota. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B7 B11 B13
|
C13
|
D1 D5 D10 D12
|
<p><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"></font></font></font></p><p>METODOLOXÍA
E AVALIACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL</p><p>1.
Ler con atención e en caso de dúbidauda consultar co Coordinador do Grao en
Dirección e Xestión Pública, Prof. Dr. Enrique José Varela Álvarez
(evalvarez@uvigo.es)</p><p>2.
Cadro básico de "metodoloxía" e "avaliación" da materia
(en caso de dúbida, consultar co o/a responsable da materia):</p><div align="center">
<table class="MsoNormalTable" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0" width="581">
<tbody><tr>
<td width="581" colspan="6" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>Dereito do Traballo e da Seguridade Social</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>Proceso de Ensino</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p class="Normal1" align="center"><b>Horas</b></p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p class="Normal1" align="center"><b>Avaliación</b></p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p class="Normal1" align="center"><b>Non presencial</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p class="Normal1" align="center"><b>Presencial</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="99" rowspan="3" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b><i> </i></b></p>
<p class="MsoNormal" align="center"><b><i> </i></b></p>
<p class="MsoNormal" align="center"><b><i>Aprendizaxe con apoio do titor</i></b><i></i></p>
</td>
<td width="89" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center">Apoio docente</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">22 horas</p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center">20%</p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center">10 horas</p>
<p align="center">(Skype)</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">12 horas</p>
<p align="center">(Aula Seminario)</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="89" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center">Foros de dúbidas por temas </p>
<p class="MsoNormal" align="center">(on line)</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">18 horas</p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center">20%</p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center">8 horas</p>
<p align="center">Web
Materia (Faitic)</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">---</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="89" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center">Foro de debate por temas </p>
<p class="MsoNormal" align="center">(on line)</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">-</p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center"> </p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center">8 horas</p>
<p align="center">Web
Materia (Faitic)</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center"> </p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b><i>Exame ou tarefas avaliación</i></b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">10 horas</p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center">60%</p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center">---</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">7 horas</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>SUBTOTAL</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center"><b>50 horas</b></p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center"><b> </b></p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center"><b>26 horas</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center"><b>19 horas</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b><i>Traballo autónomo do alumno</i></b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">100 horas</p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center"> </p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center">---</p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center">---</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>TOTAL</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center"><b>150 horas</b></p>
</td>
<td width="81" valign="top">
<p align="center"><b> </b></p>
</td>
<td width="86" valign="top">
<p align="center"><b>---</b></p>
</td>
<td width="113" valign="top">
<p align="center"><b>---</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>Materiais Docentes</b></p>
<p class="MsoNormal"> </p>
</td>
<td width="393" colspan="4" valign="top">
<p align="center">Os mesmos
que os utilizados para cada un dos temas da materia, que poidan ser
accesibles a través da biblioteca de Ciencias Sociais e da Comunicación e/ou
na web da materia (Faitic)</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="188" colspan="2" valign="top">
<p class="MsoNormal" align="center"><b>Punto de Atención Semipresencialidade</b></p>
<p class="MsoNormal"> </p>
</td>
<td width="393" colspan="4" valign="top">
<p class="Normal1" align="center">Ao inicio de cada cuadrimestre, a Facultade
de Ciencias Sociais e da Comunicación fixará un espazo estable para realizar
as actividades de seguemento e avaliación continua que se deseñen por parte
do titor de cada materia.</p>
<p class="Normal1" align="center">En dito espazo o alumnado disporá de
ordenadores con conexión a internet, para o correcto desenvolvimento do
proceso de aprendizaxe.</p>
</td>
</tr>
</tbody></table>
</div><p>NORMAS
BÁSICAS DE SEMIPRESENCIALIDADE:</p><p>1. O
alumnado matriculado na modalidade semipresencial comprométese co equipo
docente a seguir un réxime de "avaliación continua semipresencial",
que implica a participación presencial ou virtual nas actividades que o profesorado deseñe para a devandita modalidade.</p><p>2. A
modalidade semipresencial supón a avaliación continua da aprendizaxe do alumnado, a tal fin establécese con carácter xeral, que a proba final
terá lugar a última das 6 sesións de seguemento, ben dun xeito presencial (aula Facultade CCSSC), ben dun xeito virtual (Skype ou sistema
similar Hangout).</p><p>3. O alumnado que non participe en
máis do 80% das actividades “de avaliación continua semipresencial”
propostas polo profesorado,
será avaliado segundo os criterios que estableza o equipo docente en cada materia.</p><p align="left"><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><br /></font></font></font></font></p><p align="left"><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><b>MODALIDADE PRESENCIAL</b></font></font></font></font></p><p align="left"><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><font size="1" face="DejaVuSansCondensed">CONVOCATORIA ORDINARIA DO MES DE XULLO:</font></font></font></font></p><p><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="'" face="'" verdana???="" 1???=""><font size="1" face="DejaVuSansCondensed"><font size="1" face="DejaVuSansCondensed">
<p align="left">Se o/a alumno/a non superase a materia na convocatoria ordinaria do mes de xuño, a nota obtida na avaliación continua</p>
<p align="left">desenvolvida durante o curso conservarase para a convocatoria do mes de xullo. Porén, se non superase a materia nas</p>
<p align="left">dúas citadas convocatorias deo curso académico, o/a alumno/a tería que someterse a un novo proceso de avaliación</p>
<p align="left">continua, agás que opte pola avaliación final teórica e práctica.</p>
<p align="left">SISTEMA DE AVALIACIÓN FINAL:</p>
<p align="left">Aqueles/as alumnos/as que non se acollan ao sistema de avaliación continua, serán avaliados nun examen final. Trátase</p>
<p align="left">dunha proba escrita, de carácter teórico y de carácter práctico, sobre todos os contidos da materia e representará o 100%</p>
<p align="left">da nota final, esixindose para supera-la materia un 5.</p></font></font></font></font></p> |