Educational guide 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Subjects
  Documents and administrative information management
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2020_21
Subject Xestión de documentos e información administrativa Code P04G091V01301
Study programme
Grao en Dirección e Xestión Pública
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 2 1c
Teaching language
Galego
Prerequisites
Department Socioloxía, ciencia política e da administración e filosofía
Coordinator
Martinez Arribas, Fernando
E-mail fernando.martinez@uvigo.es
Lecturers
Canoura Leira, Victoria
Martinez Arribas, Fernando
Web
General description A política de transparencia iniciada polas administracións europeas tras a II Guerra Mundial e a cada vez maior demanda dos cidadáns para accederen á información e aos documentos dos organismos públicos propoñen cuestións de enorme interese científico e práctico relacionados directamente co funcionamento das Administracións públicas contemporáneas.

A asignatura de Xestión de Documentos e Información Administrativa vai destiñada a afondar nas características do sistema de información na Administración pública co propósito de axudar aos futuros profesionais a:
• Recuperar información procedente de diferentes fontes públicas e persoais, nos distintos niveis de goberno, con especial atención aquela xestionada en páxinas Web e bases de datos.
• Elaborar, cubrir e situar, dentro do proceso administrativo, os diferentes documentos que recollen os actos e decisións públicas, facendo énfase na súa forma material.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000