Bibliografía básica:REQUENA, M-SALAZAR, L-RADL,
J (2013): Estratificación Social. Madrid, Mc Graw Hill Bibliografía/lecturas
recomendada: TEMA 1 Kerbo, H.B (2004): Estratificación social y desigualdad, Macionis y plumier (2007): “¿Merecen
los ricos lo que ganan?”, en Sociología,
Pearson, pp 189-203 Macionis y plumier (2007): “¿Qué
fue antes, el huevo o la gallina?”, en Sociología,
Pearson, p 28 Macionis y plumier (2007): “Qué
es la estratificación social”, en Sociología,
Pearson, pp 190-191 Requena
Santos, Félix (2001) 1900-2000: “Un siglo de cambios en la estratificación
social española”, en VV.AA: Estructura y cambio social: homenaje a Salustiano
del Campo, pp 347-364, Madrid, CIS Weber (1989): Legitimación,
en Economía y sociedad, pp 170-173,
Madrid, FCE TEMA 2 Crompton
(1993): “La nueva clase media”, en Clase
y Estratificación, pp 216-224 Giddens,
A. (2007): El capitalismo y la moderna
teoría social; Weber: pp 269-276; Marx: pp 81-96; Esquema clases Goldthorpe
pp 310; Clase y Estilo de vida: pp 324-26 ; Uso de la imaginación sociológica:
¿el fin de las clases? TEMA 3 Bocock, R (1995): El consumo, Madrid, Talasa, pp 113-122 Echeverría, J (2005): “Teorías movilidad
social”, en: González-Requena: Tres
décadas de cambio social en España, Madrid: Alianza Editorial Echeverría,
J (2005): “Tipos de movilidad social”, en: González-Requena: Tres décadas de cambio social en España, Madrid: Alianza
Editorial, pp. 287-295 Macionis y plumier (2007): “Quiénes son los pobres del mundo”, en Sociología, Pearson, pp 189-203 Rusell Hochschild,
Arlie (2008) La mercantilización de la vida íntima. Apuntes de casa y del
trabajo, Madrid: Katz. Sala i Martín, X. (2002): “Bill
Gates y la duquesa de Alba”, en Economía
liberal para no economistas y no liberales, Plaza Janes “Segundo o Art.4.-Material docente do
Regulamento da modalidade Semipresencial: A docencia na modalidade semipresencial esixe
que os/as estudantes dispoñan de materiais de estudio específicamente
adaptados. Por este motivo, entre as obligas docentes está implícita a realización e posta a disposición do alumnado por parte do profesorado, dos correspondientes materiais, libros, guías de estudio,
probas de autoevaluación, etc. Os Departamentos velarán por que a calidade dos materiais elaborados sexa a adecuada. En todo caso, será unha obliga por parte do persoal docente, suministrar a seguinte información en cada
materia tanto na guía docente como nol espazo da plataforma
habilitada ó efecto:
a) a presentación da materia indicando ademáis ol horario e lugar das
titorías presenciais, e se as titorías online se realizarán no horario das titorías presenciais.
b) ol cronograma da materia, onde se sinalen: semanas lectivas, días onde poden asistir voluntariamenteá clase práctica presencial, e as datas de entrega de actividades/probas, incluída, no caso de habela, a data da proba final.
c) os materiais de estudo e/ou a indicación da bibliografía básica para
superar a asignatura. Estos aspectos quedarán baixo a supervisión da Coordinación do Grao en Dirección e Xestión Pública e a Coordinación dos
diferentes Módulos do Grao.
d) as probas de avaliación continua (parcial o total)" |