Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Institucións política-administrativas en perspectiva comparada
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Sesión maxistral Avalíase a participación activa por parte do estudante, mediante a formulación de preguntas e opinións 0 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B8
B12
C43
D1
Traballos de aula Avalíase a asistencia e participación activa do estudante 20 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B6
D2
Estudo de casos/análise de situacións Elaboración de estudios de caso sobre un sistema político-administrativo a determinar 50 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B12
C43
D1
D2
D3
D8
Probas de autoavaliación Realización dunha proba (s) oral (is) sobre os contidos da materia 30 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B6
C43
D1
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL

1. Ler con atención e, no caso de dúbida consultar co Coordinador/a do Grado en Dirección e Xestión Pública 

2 . "Art. 6.-Evaluación. En la guía docente de la materia, deberá estar claramente especificado el tipo de evaluación y su puntuación. En el cronograma de la asignatura deberán estar señaladas las fechas en las que deben estar realizadas y entregadas las pruebas y/o la fecha de la prueba final en el caso de establecerse. El profesorado procurará, en la medida de lo posible, que la evaluación de la asignatura se realice en su totalidad de manera continua y virtual, sin prueba final presencial. En todo caso, es obligatorio que la evaluación continua on line suponga al menos el 40% de la nota, y la prueba final (que podrá exigirse en su modalidad presencial) suponga como máximo el 60% de la nota total de la asignatura. En el caso de que esté prevista la realización de una prueba final de manera presencial, ésta coincidirá con la fecha y hora fijada en el calendario del Centro (la misma fecha que para el alumnado de la modalidad presencial)" 

3. Cadro básico de avaliación da materia (no caso de dúbida, consultar co/a responsable da materia):




































Metodoloxías



Descrición



Cualificación



Competencias Avaliadas



Aprendizaxe co apoio do titor



Sesións presenciais e utilización foro de
dúbidas e atención titorial



--



CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
CG5 CG8  CG12 CE43 CT1



Test de autoavaliación



Probas de tipo test sobre os contidos de cada
tema realizados on line



30%



CB1CB2CB3CB4CB5CG5CG6CT2



Traballos
de aula



Exercicos prácticos e realización de
exposicións



20%



CB1CB2CB3CB4CB5CG5CG6CT2



Proba obxectiva sobre os contidos da materia



Realización dunha proba obxectiva



50%



CB1 CB2 CB3 CB4 CB5 CG5 CG12 CE43 CT1 CT2 CT3 CT8





4. O alumnado da modalidade semipresencial comprométese a seguir un réxime de "avaliación continua semipresencial", que implica a participación presencial ou virtual nas actividades que o profesorado deseñe para a referida modalidade. A modalidade semipresencial supón a avaliación continua da aprendizaxe do alumnado O alumnado que non participe en alomenos o 80% das actividades “de evaluación continua semipresencial” propostas polo profesorado, será avaliado segundo os criterios establecidos polo equipo docente en cada materia.
 
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000