Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte de la basee de la educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, si ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A1
|
|
|
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A4
|
|
|
|
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
|
B5
|
|
|
Receptividade ante o cambio (interno e externo) e capacidade de adaptación a novas contornas ou circunstancias (adaptabilidade) e de aprendizaxe |
|
B8
|
|
|
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
|
|
|
D1
|
Uso de linguas estranxeiras nas actividades das diferentes materias
|
|
|
|
D3
|
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |
|
|
|
D8
|