Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Perfís profesioanis en redes sociais
   Contidos
Tema Subtema
Deseño, construcción e comunicación dunha marca profesional en plataformas dixitais e redes sociais Definir a propia identidade profesional dende a experiencia, as preferencias, os servizos sociais e as demandas profesionais máis destacadas.

Seleccionar actividades e traballos que mostren as competencias persoais nunha especialidade comunicativa

Expoñer proxectos e posibilidades
Dirección de contidos profesionais especiializados Seleccionar e documentar referencias profesionais relevantes no momento profesional actual

Expoñer contidos profesionais relevantes e de actualidade

Manter a frecuencia dun discurso profesional coherente, actualizado, relevante e interesante
Comunicación especializada ben recoñecida Opinar, participar en ou criticar proxectos cooperativos do sector

Recoñecer e criticar a competencia profesional doutros colegas no sector

Obter recoñecemento e recomendacións de profesionais reputadas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000