Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Programación para produtos audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
BLOQUE 1: INTRODUCIÓN Á PROGRAMACIÓN AUDIOVISUAL —Concepto: ¿que é a programación audiovisual?
—Finalidade: ¿para que serve a programación audiovisual?
—Evolución: paleotelevisión, neotelevisión, postelevisión
BLOQUE 2. A PROGRAMACIÓN TELEVISIVA —Programación en televisión: grellas e franxas horarias
—O departamento de programación: estrutura e funcións
—Fidelización vertical e horizontal
—Programación xeneralista, temática, VOD...
BLOQUE 3: A PROGRAMACIÓN CINEMATOGRÁFICA —Historia e especificidades da programación cinematográfica
—Programación de contenedores, ciclos e eventos cinematográficos (festivais, filmotecas, museos, etc.)
—A programación de cine en televisión. ¿Do prime time a ser un formato máis?
BLOQUE 4. IDENTIDADE E IMAXE DE MARCA —Filosofía, liña editorial e imaxe de marca
—Contexto produtivo da programación audiovisual
—Os procesos de produción e programación na industria audiovisual española
—As cadeas e plataformas como produtoras de contido
BLOQUE 5. XÉNEROS E FORMATOS AUDIOVISUAIS —Definición e tipoloxías de xéneros e formatos
—Xéneros, macroxéneros, subxéneros e hibridacións
—A programación de produción propia, externa e allea
—A ficción seriada en España como xénero clave
—A non ficción e os factuales en España como xénero clave
BLOQUE 6. INVESTIGACIÓN DE AUDIENCIAS —A audimetría. Conceptos básicos: share, rating...
—Entidades e organismos de investigación de audiencias
—A investigación cualitativa e cuantitativa
—Reflexión crítica sobre a recepción dos produtos audiovisuais
—O protagonismo das audiencias: prosumidores, influencers, audiencia social, fandom...
BLOQUE 7. ESTRATEXIAS DE PROGRAMACIÓN —A grella e as franxas horarias
—Conceptos básicos: contraprogramación, fluxos, library, puenteo, dúplex, etc.
—Análise de tendencias actuais de programación
—Estratexias e tácticas de programación
—A programación streaming e o consumo televisivo non lineal
—Audiencia social: ¿binge-watching ou estrea semanal?
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000