Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Creatividade publicitaria audiovisual
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os estudios de creatividade e as correntes de investigación. A2
B1
B7
C14
C23
D1
Identificar xogos e fórmulas da creatividade para resolver problemas. A2
A4
B1
B6
B7
C11
C14
D1
Coñecer e aplicar as técnicas creativas para a construción e formulación das ideas. Identificar as características das ideas creativas. A2
A4
B1
B7
B8
C14
C20
Describir e clasificar as tendencias e formatos creativos no ámbito audiovisual. A2
B1
B8
C14
C20
Análise de propostas para saber identificar produtos creativos e as súas características. A2
B1
B7
B8
C11
C14
Demostrar capacidade de expresarse de forma oral e escrita na presentación de ideas creativas. A2
A4
B1
B7
B8
C11
C14
C20
D1
Demostrar capacidade de traballo en grupo e resolver problemas para a presentación dos resultados. A2
A4
B1
B6
B7
B8
C1
C11
C14
C20
C23
D1
Capacidade de creación de ideas e propostas creativas axustadas ás necesidades das marcas. A2
A4
B5
B6
B7
C1
C14
C20
C23
D1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000