1. Proxectos audiovisual vinculado cos novos medios
2. Proxecto audiovisual de Branded content
70
A2 A3 A4 A5
B4 B6
C2 C3 C5 C9 C11 C12 C17 C18 C28 C30
D2 D3 D6 D7 D8
Presentacións/exposicións
Presentación do proxectos de Novos Medios de inspiración audiovisual; Proxección de primeira versión e establecemento de obxectivos
10
A3 A4 A5
C2 C9 C11 C17
D3 D7 D8
Probas de resposta longa, de desenvolvemento
Análise de unha obra de Novos Medios utilizando as ferramentas teóricas proporcionados durante o semestre
20
A3 A5
C2 C9 C11 C17
D3 D7 D8
Outros comentarios sobre a Avaliación
O método de avaliación será de tipo continuo, cunha atención permanente ao desenvolvemento dos traballos que se levarán a cabo; ás achegas en discusións e debates e á actidud participativa e positiva do alumno co fin de adquirir os coñecementos e alcanzar os obxectivos definidos na materia . Para poder acceder á segunda convocatoria é necesario presentar previamente os dous traballos prácticos.
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000