Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Produción e realización en novos formatos
   Contidos
Tema Subtema
Bloque 1: Qué son os Novos Medios T1: Definición dos novos medios e novas perspectivas de aproximación ao audioviual; software studies, media y cultural studies.


T2: Novos Medios según Manovich.
Bloque 2. Xestión espazotemporal da narración nos novos medios. Unha aproximación teórico-práctica ao proceso de creación audiovisual non tradicional. T.1: Evolución do espazo estético e narrativo nas artes plásticas dende a perspectiva da creacuón audiovisual. A articulación do espazo navegable.

T.2 Evolución do tempo e a dramaturxia dende a perspectiva da creacuón audiovisual. A xestión da interactividade.

T.3: O autor-creador nos Novos Medios.
Bloque 3. Narrativa Multipantalla T.1 Morfoloxía do discurso multipantalla

T.2 Solucións tecnolóxicas vinculadas á narración multipantalla. Ferramentas MIDI y software para a creación multimedia

T.3 Fundamentos de programación creativa: Processing.

T.4 Desevolvemento do proxecto multisuperficie.
Bloque 4. Branded content no audiovisual dos Novos Medios T.1: Narratividade vinculada a valores de marca.

T.2: Tratamento audiovisual ó servizo de formatos de promoción de marca no tradicionais.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000