Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Proxectos interactivos en novos medios: web
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aplicar as técnicas e procesos e produción e difusión de produtos interactivos e multimedia, nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e orzamentarios necesarios A2
A3
A4
B5
B6
C3
C7
D1
D2
D3
D6
D8
Identificar e ordenar os recursos, elementos e procedementos usados na construción de obras multimedia A2
A3
A4
B5
B6
C7
C8
D1
D2
D3
D6
D8
Adaptar, ordenar e aplicar as técnicas e procesos organizativos nas diversas fases da produción multimedia interactiva A2
A3
A4
B5
B6
C8
C17
D1
D2
D3
D6
D8
Aplicar técnicas e procedementos da composición da imaxe á produción multimedia, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturais da historia da imaxe mediante as novas tecnoloxías da información A2
A3
A4
B5
B6
C11
C17
D1
D2
D3
D6
D8
Identificar os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas multimedia na súa estrutura industrial: produción, distribución e exhibición, así como interpretar datos estatísticos do mercado audiovisual A2
A3
A4
B5
B6
C23
D1
D2
D6
D8
Aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producións interactivas A2
A3
A4
B5
B6
C24
D1
D2
D3
D6
D8
Ordenar os materiais sonoros e visuais conforme a unha idea utilizando as técnicas narrativas e tecnolóxicas necesarias para a elaboración, composición, acabado e masterización dun produto multimedia A2
A3
A4
B5
B6
C28
D1
D2
D3
D6
D8
Planificar o ambiente sonoro dunha produción multimedia atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos sonoros e soundtrack A2
A3
A4
B5
B6
C7
C28
D1
D2
D3
D6
D8
Aolicar ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de creación multimedia para que os alumnos exprésense coa calidade técnica imprescindible A2
A3
A4
B5
B6
C9
C17
D1
D2
D3
D6
D8
Definir proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento da linguaxe multimedia A4
B5
B6
D2
D6
D8
Integrarse e adaptarse a un equipo audiovisual profesional, facendo compatibles e mesmo sinérxicos os seus propios intereses particulares e os do proxecto colectivo no que se incorporou A2
A3
A4
B5
B6
C31
D1
D2
D3
D6
D8
Analizar críticamente o panorama visual e sonoro que ofrece o universo comunicativo que nos rodea A3
A4
B5
D8
Asumir o liderado en proxectos que requiran recursos humanos e de calquera outra natureza, xestionándoos eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social B5
B6
C31
D2
D3
D6
Escribir, desagregar e planificar as tarefas en que se divide un proxecto informático web, realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual D6
Valorar cara á importancia da produción e distribución audiovisual en mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e integración da cultura galega D8
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000