Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Técnicas de programación para televisión
   Contidos
Tema Subtema
1. Introdución á programación televisiva.
1.1. Conceptualización terminolóxica e finalidade.
1.2. Programación: continuidade e fragmentación no discurso televisivo.
1.3. Paleotelevisión VS Neotelevisión.
1.4. A Postelevisión e novos hábitos de consumo televisivo (online).
2. A práctica da programación televisiva e criterios de apoio. 2.1. As grellas de programación e a súa división en franxas horarias.
2.2. A programación semanal: fidelización vertical VS fidelización horizontal.
2.3. A medición de audiencias como fundamentación previa para a tarefa de programación.
2.4. A programación segundo os públicos obxectivos.
2.5. O programador de televisión e as súas funcións.
2.5. Características do mercado de contidos.
3. Estratexias e tácticas de programación televisiva 3.1. Estratexias de localización.
3.2. Estratexias de formato.
3.3. Estratexias de caracteres
3.4. Novas estratexias de programación na Postelevisión: sinerxía web TV, sinerxía multimedia e social TV.
5. Identidade televisiva. 5.1. A identidade televisiva: definición e funcións.
5.2. Elementos que compoñen a identidade televisiva.
5.3. A programación desde unha perspectiva publicitaria: cuestión de imaxe e posicionamento.
3. Os contidos televisivos e a súa catalogación 3.1. Xénero, formato e programa: achegamento conceptual.
3.2. Orixe e influencias dos xéneros televisivos.
3.3. Tipoloxías de xéneros televisivos.
3.4. Hibridacións.
6. Tendencias e modelos de configuración das grellas nas canles e novas fórmulas de distribución de contidos televisivos. 6.1. A programación comercial.
6.2. A programación nas canles públicas.
6.3. A programación en canles autonómicas e/ou rexionais.
6.4. A programación das canles internacionais.
6.5. A programación xeneralista VS a programación temática.
6.6. Modelos aberto e pechado. Pay per view e televisión á carta multiplataforma.
6.7. A distribución de contidos nas plataformas OTTs.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000