2. A práctica da programación televisiva e criterios de apoio |
2.1. As grellas de programación e a súa división en franxas horarias.
2.2. A programación semanal: fidelización vertical VS fidelización
horizontal.
2.3. A medición de audiencias como fundamentación previa para a tarefa
de programación.
2.4. A programación segundo os públicos obxetivos.
2.5. O programador de televisión e as súas funcións.
2.5. Características do mercado de contidos.
|
4. Tendencias e modelos de configuración das grellas nas canles. |
4.1. A programación comercial.
4.2. A programación en canles públicas.
4.3. A programación comunitaria e as canles internacionais.
4.4. A programación generalista.
4.5. A programación temática.
4.6. Modelos aberto e pechado. Pay per view e televisión á carta multiplataforma.
4.7. Programación multitasker. |
6. Identidade televisiva. |
6.1. A identidade televisiva: definición e funcións.
6.2. Elementos que compoñen a identidade televisiva.
6.3. A programación dende unha perspectiva publicitaria: cuestión de
imaxe e posicionamento.
|