1. Coñecemento teórico-práctico das estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora, así como a súa evolución e xestión no tempo. Tamén comprende o coñecemento e a investigación da natureza e interrelacións entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores |
|
|
C3
|
|
2. Coñecemento das estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais |
|
|
C8
|
|
3. Identificar os mecanismos institucionais e lexislativos de incidencia no audiovisual |
|
|
C13
|
|
5. Identificar os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas televisivas no que respecta a produción, distribución e exhibición así como interpretar datos estatísticos vinculados á medición de audiencias e investigacións de mercado no ámbito da televisión |
|
|
C4
|
|
7. Expoñer de forma adecuada os resultados dunha investigación de xeito oral ou po rmedios audiovisuales ou informáticos conforme aos cánones das disciplinas da comunicación |
|
B5
|
|
|
12. Toma de decisións: capacidade para acertar ao elixir en situacións de incerteza, asumindo responsabilidades |
|
|
|
D1
|
14. Organizar e programar tarefas, realizándoas de xeito ordenado adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual |
|
|
|
D6
|