Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Propaganda en medios audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. Introducción - Orixe, evolución e definicións do concepto de propaganda.
- Contextualización histórica.
- Principais modelos de propaganda.
2. Técnicas clásicas da propaganda - Simplificación, orquestación, desfiguración, contaxio ou unanimidade.
- Censura, desinformación, manipulación, subpropaganda e contrapropaganda.
- Propaganda negra, blanca e gris.
- As técnicas da campaña electoral como paradigma da propaganda audiovisual.
3. Propaganda audiovisual en Europa. Casos históricos paradigmáticos - Alemaña: Leni Riefensthal e o nazismo
- Italia: Roberto Rosselini
- Rusia: Sergei Eisenstein
- Francia: Jean Renoir e Jean Luc Godard.
4. Propaganda audiovisual en España. Unha perspectiva histórica. - A II República: propaganda e Guerra Civil Española.
- Propaganda audiovisual no franquismo: o NODO
- O icono audiovisual do fascismo español: "Raza".
- Propaganda, terrorismo e medios audiovisuais.
5. Propaganda audiovisual nos Estados Unidos de América - Propaganda racial: "El Nacimiento de una Nación"
- Propaganda de guerra: "Why we fight"
- Propaganda electoral: a campaña de Obama
- Propaganda despois do 11-S. "Fahrenheit 9/11"
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000