Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Propaganda en medios audiovisuais
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1 - Coñecer a historia e evolución da fotografía, cine, radio e televisión en función do seu emprego como medio de propaganda política, poñendo de manifesto a sua relevancia social e cultural ao longo do tempo C1
2 - Comprender e integrar os novos medios tecnolóxicos e a evolución das linguaxes audiovisuales na transmisión e modernización das mensaxes publicitarias de índole política C1
3 - Coñecer os modelos psicolóxicos específicamente desenvolvidos para a comunicación visual e a persuasión a través da imaxe C11
4 - Asimilar os modelos psicolóxicos específicamente desenvolvidos para a comunicación sonora e a persuasión a través do son C12
5 - Analizar relatos audiovisuales, atendendo aos parámetros básicos da análise de obras audiovisuales, considerando as mensaxes icónicas como textos e produtos das condicións sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada C24
6 - Expoñer de forma axeitada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuales ou informáticos conforme aos cánones das disciplinas da comunicación
7 - Demostrar capacidade de adaptación aos cambios empresariais, para traballar en equipo, asumir riscos, tomar decisións, facer autocrítica e desenvolver unha conciencia solidaria D1
D2
D3
D4
D5
D7
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000