Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Posprodución audiovisual
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Renee Dunlop, PRODUCTION PIPELINE FUNDAMENTALS FOR FILM AND GAMES, Focal Press, 2014, Ozu, Ed. . Zwerman, The VES handbook of visual effects, Elsevier, Finance, Charles & Zwerman, Susan., The Visual Effects Producer: Understanding the Art and Business of VFX, Focal Press, 2009, McCean, Shilo T, Digital Storytelling (MIT Press): The Narrative Power of Visual Effects in Film, MIT Press, 2008,
Bibliografía Complementaria Goulekas, K, Visual effects in a digital world, Morgan Kaufmann, 2001, Brinkmann, R., The art and science of digital compositing, 2nd ed., Morgan Kaufmann Publishers, 2008, AMYES, TIM, Técnicas de postproducción de audio en vídeo y film, IORTV, ALTEN, STANLEY, El manual del audio en los medios de comunicación, Escuela de Cine y Vídeo de Andoaín, 1997, WYATT, HILARY. AMYES, TIM, Postproducción de audio para TV. y cine” : una introducción a la tecnología y las técnicas, Escuela de Cine y Vídeo de Andoaín, 2006, TRIBALDOS, CLEMENTE, Sonido profesional, Paraninfo, 1996, RUMSEY, FRANCIS. MCCORMICK, TIM, Sonido y grabación; Introducción a las técnicas sonoras, 2ª edición, IORTV, NISBETT, ALEC, El uso de los micrófonos, IORTV, 1990, YEWDALL DAVID, LEWIS, Uso práctico del sonido en cine., Escuela de Cine y Vídeo de Andoaín, 2008, THEME AMENT, VANESSA, The Foley Grail: The Art of Performing Sound for Film, Games, and Animation, Focal Press, 2014, LABRADA, JERÓNIMO, El sentido del Sonido, Alba editorial, BELTRÁN MONER, R., La ambientación musical, IORTV, 2007, CHION, MICHEL, La audiovisión, Paidos Comunicación, NIETO, JOSÉ, Música para la imagen, SGAE, RECUERO LÓPEZ, M., Técnicas de grabación sonora – 1, IORTV, RECUERO LÓPEZ, M., Técnicas de grabación sonora – 2, IORTV, MURCH, WALTER. ONDAATJE, MICHEL, El Arte del Montaje, PLOT Ediciones, RODERO, ANTÓN, Locución radiofónica, IORTV, PERROLO, ANDREA. DEROSA, RICHARD, Acoustic and midi orchestration for the contemporary componer, Focal Press, KAYE, DEENA. LEBRECHT, JAMES, Sound and Music for the Theatre, Focal Press, Case, D, Nuevas tecnologías aplicadas a la postproducción, Escuela de Cine y Video de Andoain, 2003, Wright, S, Compositing visual effects, 3rd ed, Elsevier, Lanier, L, Professional digital compositing, Wiley Publishing, Swartz, C, Understanding digital cinema, Elsevier, Long, B. Schenk, S, Digital filmaking handbook, Charles River Media, 2013, HERRERO, JULIO CESAR, MANUAL DE TEORIA DE LA INFORMACION Y DE LA COMUNICACION, Universitas, Grage, Pierre, Inside VFX: An Insider's View Into The Visual Effects And Film Business, 2nd ed, Createspace Independent Publishing Platform, 2014, Eran Dinur, The Filmmaker's Guide to Visual Effects: The Art and Techniques of VFX for Directors, Producers, Editors and Cinematographers, Focal Press, 2017, Wright, Steve, Digital Compositing for Film and Video, Focal Press, Elsevier, Oxford, OX5 1GB, UK
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000