Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Posprodución audiovisual
   Contidos
Tema Subtema
Preprodución orientada á postprodución. Comunicación entre produción e postprodución.
Como escoitar e ver.
Análise de guión.
Planificación de produción.(Necesidades de postprodución a definir na preprodución)
Definición de formatos.
Definición de estilos (dirección).
Entrega de información necesaria por departamentos.
Adecuadión dos formatos.
Conceptos técnicos previos. Muestreo e cuantificación.
Formatos de arquivo.
Formatos de vídeo.
Codificación.
Formatos de compartición e distribución de arquivos.
Trasiego de información
Edición > Postproducción >Edición/Conformado
Nomenclaturas.
Interface e filosofía dos sistemas de postprodución Creación de proxectos e adecuación a formato.
Transmisión de contidos entre sistemas e equipos.

AUDIO:
Equipos de procesado.
Consolas analóxicas e digitais.
Equipos de reprodución de audio:monitores de proximidade e sistemas de escoita para son envolvente.
Arquitectura das estacións de procesado. Procesadores de sinal.
Procesadores de frecuencia.
Procesadores de dinámica.
Procesadores de tempo.
Reductores de ruído
ProTools.

VÍDEO:
Sistemas por capas e nodos.
Canles.
Keyers.
tracks.
Efectos.
After effects. (Outros sistemas)
Produción para postoprodución AUDIO:
Wildtrack.
Efectos en localización.
Proceso de doblaje.
Tradución e axuste do texto.
Takeado.
Creación de elementos sonoros (MIDI e Foley).
Grabación de música para banda sonora.

VÍDEO:
Grabación e iluminación sobre forillos.
Nodal pan.
Referencias para track.
Referencias para integracion 3DCGI (teoría).
Esteroscopía.
Procesos de postprodución Procesos de postproducción

AUDIO:
Posproducción de noticias.
Posproducción de documentales.
Posproducción de ficción
Posproducción en estéreo e son envolvente: Tratamento dos elementos da banda sonora.
Tratamento dos diálogos.
Tratamento dos elementos sonoros non musicais.
Tratamento da música.
Downmix.

VÍDEO:
Tratamento das canles e operacións con capas.
Mascaras poligonaies e bezier.
Textos e gráficos sobre imaxe.
Borrado de elementos.
Keyers (luma, chroma, diferenza).
Efectos.
Correción e axuste de cor.
Combinación de composicións.
Rotoscopia.
Tracks e estabilizado de imaxe.
Prácticas AUDIO:
Analisis da calidade de grabación.
Conversion a formato comprimido.
Comparación de calidade.
Transmisión de audio entre equipos.
Dobraxe dunha escena.
Postproducción dun traballo previo.
Elaboración de banda sonora.
Creación de efectos sonoros dixitaies e Foley.
Creación de úsica.

VÍDEO:
Importación/exportación de secuencias entre NLE e compositor.
Proxecto de composicion.
Analisis da calidade de grabación.
Chroma Key
Integración de fondo sobre croma (distinta temperatura de cor).
Aniñación de composicións
Integración de titulos con textura animada sobre imaxe.
Máscaras.
Integración de imaxe nun monitor (camara en movemento. Track)
Integración de elementos sintéticos 3DCGI

COMÚN:
Proxecto persoal onde se condense o apreso no curso.
Imposición de imponderables e busqueda de solución aos mesmos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000