Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Subjects
  Strategic Advertising and Public Relations for Audiovisual Products
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais Code P04G070V01501
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 3 2c
Teaching language
Castelán
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
García Mirón, Silvia
E-mail silviamiron@uvigo.es
Lecturers
García Mirón, Silvia
Web
General description Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais é unha asignatura que aborda a promoción de as obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización de os produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionales presentes xa en a fase de desenvolvemento de os mesmos. Desde o momento en o que xorde a idea preliminar de un proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de publicidade e relacións públicas específicas para cada un de os mercados en o que podemos movernos.
A materia pretende achegar a o alumnado tanto os conceptos xerais en a promoción de produtos audiovisuais como as ferramentas comunicativas específicas para cada un de eles.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000