Estudo de casos/análises de situacións |
Valorarase a resolución de casos ou problemáticas relacionadas coa promoción audiovisual. |
6 |
|
|
C3 C4 C13
|
D1 D4 D5 D8
|
Presentacións/exposicións |
Defensa dos traballos tutelados. Valoraranse criterios como a claridade na exposición oral, aspectos da comunicación non verbal, a orixinalidade da proposta oral, os soportes empregados como apoio (visuais), etc.
A puntuación máxima será de 0,5 puntos pola presentación de cada traballo tutelado. |
10 |
|
|
|
D2 D6
|
Traballos tutelados |
O alumnado deberá deseñar un proxecto audiovisual e planificar e executar a súa promoción nas distintas etapas da vida do produto, dende o seu desenvolvemento ata a súa estrea. O traballo desenvolverase en etapas titorizadas con obxectivos e públicos específicos para cada unha delas:
1. Desenvolvemento e venta de proxecto audiovisual e elaboración de material promocional
VALORACIÓN: 1.5 puntos (2 puntos en total coa súa defensa)
2. Campaña de lanzamento do produto audiovisual
VALORACIÓN: 1.5 puntos (2 puntos en total coa súa defensa) |
30 |
|
|
C3 C4 C13 C21 C24 C25 C27
|
D8
|