Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminarios A asistencia e participación nos seminarios será valorada 4 C3
C4
C13
Estudo de casos/análises de situacións Valorarase a resolución de casos ou problemáticas relacionadas coa promoción audiovisual. 6 C3
C4
C13
D1
D4
D5
D8
Presentacións/exposicións Defensa dos traballos tutelados. Valoraranse criterios como a claridade na exposición oral, aspectos da comunicación non verbal, a orixinalidade da proposta oral, os soportes empregados como apoio (visuais), etc.
A puntuación máxima será de 0,5 puntos pola presentación de cada traballo tutelado.
10 D2
D6
Traballos tutelados O alumnado deberá deseñar un proxecto audiovisual e planificar e executar a súa promoción nas distintas etapas da vida do produto, dende o seu desenvolvemento ata a súa estrea. O traballo desenvolverase en etapas titorizadas con obxectivos e públicos específicos para cada unha delas:
1. Desenvolvemento e venta de proxecto audiovisual e elaboración de material promocional
VALORACIÓN: 1.5 puntos (2 puntos en total coa súa defensa)
2. Campaña de lanzamento do produto audiovisual
VALORACIÓN: 1.5 puntos (2 puntos en total coa súa defensa)
30 C3
C4
C13
C21
C24
C25
C27
D8
Probas de resposta curta Sobre as cuestións tratadas nas clases e seminarios presenciais 50 C3
C4
C13
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado deberá aprobar cada unha das dúas partes para superar a materia. Na parte práctica deberá aprobar cada un
dos dous traballos de curso propostos.

O exame terá lugar nas datas oficiais aprobadas polo centro.

Aqueles alumnos que por causas xustificadas non puidan acudir ás clases con regularidade deberán poñerse en contacto co profesor ó inicio do curso.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000