Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral O seguimento da aprendizaxe dos contidos directos da materia realizarase nas sesións teóricas e prácticas. O alumno tamén poderá consultar o que precise sobre a materia en horario de titorías, a través do correo electrónico do docente ou noutras opcións incluídas na plataforma Faitic.
Traballos tutelados Seguimento e asesoría dos traballos encargados aos alumnos ao redor da temática da materia. Reservarase tempo das sesións prácticas para poder titorizar o desenvolvemento dos traballos ás que resulta obrigatorio a asistencia.
Estudo de casos/análises de situacións O seguimento da aprendizaxe dos contidos da materia tamén se poderá levar a cabo a través das análises de situacións, resolucións de casos ou en foros de discusión nas sesións maxistrais e/ou prácticas.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000