Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Seguimento e asesoría dos traballos encargados ós alumnos en torno á temática da materia. Reservarase tempo das sesións prácticas para poder titorizar o desenvolvemento dos traballos ás que resulta obrigatorio a asistencia. O seguimento da aprendizaxe dos contidos directos da materia realizarase nas sesións teóricas, prácticas e especialmente mediante a participación do alumno nas análises de situacións, resolucións de casos ou en prantexamentos de foros de discusión nas sesións maxistrais e/ou prácticas. En relación con calquera outro tipo de dúbida, o alumno poderá consultar o que precise sobre a materia en horario de titorías, a través do correo electrónico do docente ou en outras opcións incluidas na plataforma Faitic.
Estudo de casos/análises de situacións Seguimento e asesoría dos traballos encargados ós alumnos en torno á temática da materia. Reservarase tempo das sesións prácticas para poder titorizar o desenvolvemento dos traballos ás que resulta obrigatorio a asistencia. O seguimento da aprendizaxe dos contidos directos da materia realizarase nas sesións teóricas, prácticas e especialmente mediante a participación do alumno nas análises de situacións, resolucións de casos ou en prantexamentos de foros de discusión nas sesións maxistrais e/ou prácticas. En relación con calquera outro tipo de dúbida, o alumno poderá consultar o que precise sobre a materia en horario de titorías, a través do correo electrónico do docente ou en outras opcións incluidas na plataforma Faitic.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000