Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Sesión maxistral Exposición do temario con exemplos e participación do alumnado
Seminarios Profundización dos contidos tratados nas sesións maxistrais relativos á promoción de produtos audiovisuais dende un punto de vista práctico.
Estudo de casos/análises de situacións Elaboración de análise sobre distintos casos ou problemáticas relacionadas coa promoción no sector audiovisual. Serán desenvolvidos na aula.
Presentacións/exposicións Defensa pública dos traballos tutelados
Traballos tutelados Tomando como base os seminarios o alumnado deberá elaborar dous traballos de promoción dun produto audiovisual. Organización e seguemento da evolución dos traballos
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000