Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. O mercado audiovisual 1.1 Actores no mercado audiovisual.
1.2. Os distintos mercados audiovisuais: ventás de distribución.
1.3. Produtos audiovisuais: plataformas, xéneros, formatos.
2. A creación de marca no mercado audiovisual 2.1. O concepto de marca: identidade e imaxe
2.2. Conceptos clave na creación de marca.
2.3. A creación de marca no mercado audiovisual: produtores, difusores e obras.
3. A promoción da idea: do concepto á obra audiovisual 3.1. O desenvolmento dentro das etapas da produción.
3.2. A elaboración do package como instrumento de promoción.
3.3. A preparación do pitching como instrumento de promoción.
4. A promoción da obra audiovisual 4.1. Campañas de comunicación: a publicidade e as relacións públicas.
4.2. Fases nas campañas de comunicación.
4.3. Tipoloxía dos medios publicitarios: above the line e below the line.
4.4. Características dos medios publicitarios: audiencias, inversión, perfís de usuario, compra de soportes.
4.4. Novos soportes e plataformas publicitarias
4.5. Ferramentas e actividades promocionais no ámbito audiovisual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000