Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer de forma teórica-práctica as estruturas organizativas no campo da distribución e exhibición audiovisual, así como a natureza e interrelacións entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores C3
C4
Coñecer e aplicar as estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais así como as ferramentas empregadas para levar a cabo estas estratexias publicitarias e de relacións públicas C3
C24
C25
Identificar os mecanismos lexislativos de incidencia na distribución, venta e exhibición de produtos audiovisuais C4
Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais. C13
Identificar e describir as diferentes políticas públicas de subvención da produción e distribución audiovisual nos ámbitos europeos, nacional e autonómico C13
Definir os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión da distribución e da comunicación de empresas audiovisuais e adaptar estes procesos e técnicas a casos concretos C25
Interpretar datos estatísticos do mercado audiovisual C25
C27
Examinar, clasificar e contrastar as distintas fórmulas de distribución e consumo de contidos sonoros e audiovisuais C27
Examinar e avaliar críticamente as novas relacións internacionais de produción e distribución de produtos audiovisuais C27
D8
Adaptarse aos cambios tecnolóxicos e empresariais, de traballar en equipo asumindo riscos, tomando decisións e autoavaliando os procesos D1
D2
D4
D5
Amosar sensibilidade cara a importancia que ten a distribución da produción audiovisual en mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e valorización da cultura galega D8
Elaborar informes e/ou estudios formulando propostas xustificadas de estratexias publicitarias e de relacións públicas sobre casos reais no sector audiovisual C21
C24
D1
D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000