Coñecer e aplicar as estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais así como as ferramentas empregadas para levar a cabo estas estratexias publicitarias e de relacións públicas |
|
|
C3 C24 C25
|
|
Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais. |
|
|
C13
|
|
Definir os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión da distribución e da comunicación de empresas audiovisuais e adaptar estes procesos e técnicas a casos concretos |
|
|
C25
|
|
Examinar, clasificar e contrastar as distintas fórmulas de distribución e consumo de contidos sonoros e audiovisuais |
|
|
C27
|
|
Adaptarse aos cambios tecnolóxicos e empresariais, de traballar en equipo asumindo riscos, tomando decisións e autoavaliando os procesos |
|
|
|
D1 D2 D4 D5
|
Elaborar informes e/ou estudios formulando propostas xustificadas de estratexias publicitarias e de relacións públicas sobre casos reais no sector audiovisual |
|
|
C21 C24
|
D1 D6
|