Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a historia e a evolución dos elementos sonoros (voz, efectos e música) e a súa relación con outros elementos da obra audiovisual |
A5
|
|
C1
|
|
(*)Comprender a estrutura de traballo de equipo como parte fundamental da dirección integrada de proxectos. |
|
|
|
|
(*)Comprender a estrutura de traballo de equipo como parte fundamental da dirección integrada de proxectos. |
|
|
|
|
Relacionar a evolución dos diferentes estilos musicais coas circunstancias sociocuturais da cada etapa histórica |
A5
|
|
C1
|
|
Coñecer os recursos de la voz e a música como medio expresivo |
A5
|
|
C5 C15 C32
|
|
Estruturar nun discurso audiovisual os diferentes elementos sonoros: voz, efectos
sonoros e música. Dando a cada un de eles a importancia relativa en función das
necesidades expresivas |
A5
|
|
C5 C12 C28 C29 C30 C32 C34
|
D3 D4 D5
|
Utilizar con criterio os recursos tecnolóxicos, como elementos ao servizo da expresión |
|
|
C9
|
|
Coñecer la planificación sonora e das representacións acústicas do espazo,
así coma os elementos constitutivos de deseño e a decoración sonora (sound designer).
Estes coñecementos tamén abarcarán a relación entre os sons e as imaxes dende o
punto de vista estético e narrativo nos diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais.
Tamén se inclúen os modelos psicolóxicos especificamente desenvolvidos para a
comunicación sonora e a persuasión a través do son |
|
|
C5 C9 C12 C20 C28 C30 C31 C32
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6
|
Realizar a ordenación técnica dos materiais sonoros e visuais conforme a unha idea utilizando as técnicas narrativas e tecnolóxicas necesarias para a
elaboración, composición, acabado e masterización de diferentes produtos audiovisuais |
A5
|
|
C15 C28 C31
|
D1 D2 D4 D5 D6
|
Aplicar os métodos de traballo para de gravar sinais sonoros dende calquera fonte sonora: acústica ou
electrónica; dixital ou analóxica e de mesturar estes materiais cunha intencionalidade determinada tendo en conta os niveis, efectos e planos da mestura final masterizada |
A5
|
|
C5 C9 C20 C31
|
D1 D2 D4 D5 D6
|
Asociar las técnicas adecuadas para planificar e realizar ou desenvolver o ambente sonoro, dunha produción audiovisual ou multimedia atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos sonoros e soundtrack |
A5
|
|
C1 C5 C9 C12 C28 C29 C30 C31 C32 C34
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6
|
Identificar e aplicar as ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso audiovisual para que os alumnos poidan expresar a través de imaxes os discursos audiovisuais coa calidade técnica imprescindible |
A5
|
|
C5 C9 C28 C31
|
D1 D2 D5 D6
|
Aplicar os métodos de exposición de contidos adecuados, para presentar de forma axeitada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme ós canons das disciplinas da comunicación |
A5
|
|
C34
|
D5
|
Aplicar as competencias transversais da titulación: Adaptación ós cambios empresariais,
capacidade de traballar en equipo, de asumir riscos, de tomar decisións, de autocrítica e
conciencia solidaria |
A5
|
|
C31
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6
|
Apoiar, argumentar e aplicar a seensibilidade, respecto e necesidade de conservación do patrimonio cultural e audiovisual de Galicia e do mundo |
A5
|
|
C32
|
|