Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Expresión sonora e estilos musicais
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a historia e a evolución dos elementos sonoros (voz, efectos e música) e a súa relación con outros elementos da obra audiovisual A5
C1
Relacionar a evolución dos diferentes estilos musicais coas circunstancias sociocuturais da cada etapa histórica A5
C1
Coñecer os recursos de la voz e a música como medio expresivo A5
C5
C15
C32
Estruturar nun discurso audiovisual os diferentes elementos sonoros: voz, efectos sonoros e música. Dando a cada un de eles a importancia relativa en función das necesidades expresivas A5
C5
C12
C28
C29
C30
C32
C34
D3
D4
D5
Utilizar con criterio os recursos tecnolóxicos, como elementos ao servizo da expresión C9
Coñecer la planificación sonora e das representacións acústicas do espazo, así coma os elementos constitutivos de deseño e a decoración sonora (sound designer). Estes coñecementos tamén abarcarán a relación entre os sons e as imaxes dende o punto de vista estético e narrativo nos diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais. Tamén se inclúen os modelos psicolóxicos especificamente desenvolvidos para a comunicación sonora e a persuasión a través do son C5
C9
C12
C20
C28
C30
C31
C32
D1
D2
D3
D4
D5
D6
Realizar a ordenación técnica dos materiais sonoros e visuais conforme a unha idea utilizando as técnicas narrativas e tecnolóxicas necesarias para a elaboración, composición, acabado e masterización de diferentes produtos audiovisuais A5
C15
C28
C31
D1
D2
D4
D5
D6
Aplicar os métodos de traballo para de gravar sinais sonoros dende calquera fonte sonora: acústica ou electrónica; dixital ou analóxica e de mesturar estes materiais cunha intencionalidade determinada tendo en conta os niveis, efectos e planos da mestura final masterizada A5
C5
C9
C20
C31
D1
D2
D4
D5
D6
Asociar las técnicas adecuadas para planificar e realizar ou desenvolver o ambente sonoro, dunha produción audiovisual ou multimedia atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos sonoros e soundtrack A5
C1
C5
C9
C12
C28
C29
C30
C31
C32
C34
D1
D2
D3
D4
D5
D6
Identificar e aplicar as ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso audiovisual para que os alumnos poidan expresar a través de imaxes os discursos audiovisuais coa calidade técnica imprescindible A5
C5
C9
C28
C31
D1
D2
D5
D6
Aplicar os métodos de exposición de contidos adecuados, para presentar de forma axeitada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme ós canons das disciplinas da comunicación A5
C34
D5
Aplicar as competencias transversais da titulación: Adaptación ós cambios empresariais, capacidade de traballar en equipo, de asumir riscos, de tomar decisións, de autocrítica e conciencia solidaria A5
C31
D1
D2
D3
D4
D5
D6
Apoiar, argumentar e aplicar a seensibilidade, respecto e necesidade de conservación do patrimonio cultural e audiovisual de Galicia e do mundo A5
C32
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000